10 stellingen op een rij

Geplaatst: september 30, 2013 in Uncategorized

Het zit erop: de 10 stellingen staan online. Mijn bijdrage aan de #tweetprop traditie is compleet. Voor wie zo nog eens na wil lezen:

Wat nog rest is de verdediging van mijn proefschrift, morgen 1 oktober 2013 om 10:00 in de Aula van de TU Delft. Het is een publieke verdediging, dus iedereen is welkom, vanaf 9:30 geef ik een leken-praatje, ter introductie. Voor wie het wil volgen, of wil live-tweeten, de hashtag is #drHut

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om over mijn stellingen te lezen, ik vond het erg leuk erover te schrijven.

reacties
  1. […] ben ik direct me hem gaan kletsen. Want het leek mij leuk, maar probleem was dat ik, met mijn promotieĀ dit jaar, geen tijd had dit te organiseren. Rob kende gelukkig Alwin Snel die aanbood de […]

Geef een reactie

